Several bloggers were caught running paid propaganda as news articles. They were mostly Republicans, including a few big names: Josh "Tacitus" Trevino, Red State co-founder Ben Domenech, "Funding Evil" author Rachel Ehrenfeld, and Commentary Magazine editor Seth Mandel.

Trevino described it as "a fairly standard PR operation", raising the question of how widespread such practices actually are.

MyDD founder Jerome Armstrong may have also been involved.

The story was covered two years ago by Sarawak Report.
Page generated Jul. 24th, 2017 10:36 pm
Powered by Dreamwidth Studios